Är Kissie polack?

Och visserligen är det jag som står för skvallret men jag får skylla på att jag är ny här. Det är inte första gången som jag läser något sådant och nu händer det igen. Kikade in hos Amir och han hade skrivit en dissarlista:

"- Folk som är polack men ljuger och säger att man är svensk.

(och i slutet efter ett antal flera punkter) Oj... varför tänker jag på Kissie på alla ovanstående punkter? Lustigt!"

Isånafall måste hon väl vara halvpolsk men ändå! Det här fattar jag verkligen inget utav! Så om det är någon som vet sanningen TELL ME!


Kommentarer
Postat av: Lulu

Jag trodde att hon var halvfinsk, men Amir ska ju inte säga något. Bor man i en lägenhet på bv ute i Älvsjö spelar man ju i samma liga som Kissie.

2009-08-16 @ 20:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0