Avstängning efter avstängning.. :(

Nej! Nu har min största inspirations källa blivit avstängd, pratar ju såklart inte om Dessie utan om Falsksanning! Vet någon vart hon har tagit vägen? Och varför? Aja ska inte säga R.I.P för hon kanske kommer tillbaka? Eller ännu bättre hon kanske fortsätter nån annan stans.

Aja, bloggvärlden är ju som sagt i krig. Andra blogg kriget för fan. Kissie mot alla andra är det ju. Inte nog med att hon (som alltid) bråkar med Paow och Dessie så har ju hon en riktig j*vla fight med Amir. Men han börjar ju komma igång lite haha. Trevligt att se! Kika in HÄR för att se vad jag menar. Men hur kommer detta att sluta? Kommer Kissie kamma hem en seger eller kommer hon att äntligen behöva lugna ner sig lite. På sista tiden har ju hon varit en aning föör pinsam!

Men men från det ena till det andra, låt oss nu fokusera lite på oss dödliga. Eller vad tycker ni? Är det så att ni hellre läser om bloggarna så kan jag ju försöka anpassa mig!

Tänkte ju bara säga att på lördag (imorn) är det ju The Voice årliga gratiskonsert där flera tusen ungdomar kommer och såklart ska jag vara på plats för att se om jag hittar något intressant! Har ni något ni skulle vilja tipsa mig om? Isånafall kan ni ju antingen kommentera eller maila mig på [email protected]

Kommentarer
Postat av: Anonym

kolla gärna in min blogg & skriv va du tycker! :)

2009-08-14 @ 17:11:29
URL: http://eswalander.blogg.se/
Postat av: Nadja - Hon från dokumentären Klass 9A

Håller med om att Kissie varit alldeles för pinsam på sista tiden! ;p

2009-08-15 @ 00:26:40
URL: http://barbienadja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0