BlondMix

Vem f*n är Mr. Hemlig som Amir träffar? Hmm verkligen något jag skulle vilja veta. Han skrivs ju inte bara om på Amirs blogg utan också hos Paow och Steffi (ni vet ryska tjejen typsteffi.se). Om det är någon som vet något om detta så snälla maila mig! Har försökt snoka men han verkar rejält hemligstämplad!

Aja, tillbaka till saker som jag ser och hör. Dessie har insett att hennes förra design inte dög, man har ju inte designer med en finne mitt i pannan haha. Anyway, måste erkänna att den ser bra ut förutom att hon från ingenstans håller i en LV väska? Dessie, lek inte rik för det är du inte. Långt ifrån. ;)

Men inte bara Dessie har ändrat sin design utan Paow planerar samma sak och även Kissie. Får dock vänta och se hur deras kommer bli haha. Undra om Kissie failar och härmar Dessie? :P

På tal om designer vore det inte fel om någon hade lust att göra en till mig ;) Känns ju lite torrt här, men men.

Kommentarer
Postat av: elx

dessie har bildbrist!

2009-08-22 @ 21:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0