Dessies raggrepliker

Tror du på kärlek vid först ögonkastet?...Eller ska jag gå förbi en gång till?

Har du en telefon jag kan få ringa från? För jag lovade att ringa mamma så fort jag blev kär.

Ursäkta mig, jag har visst tappat mitt telefon nummer, kan jag få ditt?

De kläderna passar dig...men de gör sig bättre på mitt golv.


Vinka över en person med fingret....Jag fick dig att komma hit med bara ett finger, tänk dig då vad jag kan göra med resten av min kropp.


Säg mig min ängel, hur såg himlen ut när du lämnade den?

Japp det är såhär hon har skrivit sin lilla raggningsrepliks lista. Herregud haha inget är ju ens bra. Men sådan tjej sådan raggningsreplik funkar I guess. Och då talar ju vi om billiga repliker.. ;) Hennes favorit var "De kläderna passar dig...med de gör sig bättre på mitt golv." Well det förtydligar bara det jag menar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0