It just keeps coming

Herregud. Här försöker jag komma på något att gräva fram om dom dödliga här i Sthlm men det som händer inom bloggvärlden är ju så sjukt mycket större! Av en utav mina läsare fick jag reda på att allas lilla Dessie har blivit avstängd..igen! Mohahaha. Rätt åt henne. Nu är jag frågan, varför? Jo det ska jag berätta för er, hon kände nämligen för att skriva skit om Kissie och inte nog med det, hon blottade en lite intressant story. Nämligen den händelsen som alla av oss kommer ihåg i sina liv; när vi blivit av med oskulden. Självklart gjorde hon detta på ett icke smakfullt sätt (men å andra sidan det går väl inte att beskriva något sånt fint?) och för detta blev belöningen avstängning!

Men nu behöver ni ju inte deppa att ni inte får veta mera. Jag kikade nämligen in hos mig "rival" falsksanning (som jag måste säga är en grym bloggerska) och där hittade jag en intressant länk till DEN HÄR TJEJEN som i sin tur kan nog ge er lite info ;) Det var iallafall så jag fick min. Trevlig natt på er ;)

Kommentarer
Postat av: JONNA

sv: hihi gött :D

2009-08-14 @ 01:13:43
URL: http://joonnaak.blogg.se/
Postat av: Minnie

Hej vännen, det skulle vara jätte snällt om du vill kika in i min blogg och säga vad du tycker. Den är ganska nystartad och jag vill förbättra den, så din åsikt betyder mycket. Du får också berätta om det är en blogg som du kan tänka dig att läsa. Kram Minnie :)

2009-08-14 @ 13:41:34
URL: http://www.minnies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0