Jag mår illa

När jag satt här om dagen och kikade runt hos alla "storbloggarna" för att leta lite roliga saker att skriva om om såg att bl.a. Paow skrev om någon tjej som tydligen heter Amanda och hon skrev hur sjuk i huvet hon var. Hmm tänkte jag, måste spana in henne (hon heter typ amanda var det och finna på blogg.se listan) för det är väl säkert en överdrift. Men nej herregud, tjejens videoinlägg tar ju priset! Dom är 10 min långa men det enda hon säger är "mm" eller "aah". HELT SINNESSJUK MÄNNISKA!


Har ni något som ni håller hemligt? Kanske om någon granne eller om någon bloggare? Maila mig och så skriver jag om det! Ni kan välja att vara anonyma eller så länkar jag till er =) Men kom igen, jag vill ha mail!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0