Jag tror jag tar tillbaka det, DESSIE ÄR WANNABE ALLA!

Just som jag publicerat det förra inlägget så kikar jag in hos lilla Dessie och märker att hon nu igen inte bara härmat Kissie utan också Paow haha.

1. Hur många gånger har vi inte sett Paow med en rosa klänning och nitskärp i midjan? Jo, typ tusen. Vem har ni poppat upp med detta om inte Dessie!



2. Om det är någon (förutom Foki) som är känd för att älska Hello Kitty så är det ju såklart Kissie. För det första så sover ju tjejen med ett otroligt stort gossedjur och har självklart nämnt det ett antal gånger! Vad kommer då Dessie på att skriva? Jo självklart att det är hon som är Hello Kitty fan nr 1! haha (visserligen så publicerade Kissie ett liknande inlägg 4min efter Dessie men eftersom hon har nämnt det innan så vinner hon denna strid).



Kommentarer
Postat av: Norrlands tjej

Är det inte lite väl ut-tjatat att ha en blogg om skvaller? Bara en fråga.



http://mysideofsweden.blogg.se

2009-08-17 @ 21:57:27
URL: http://mysideofsweden.blogg.se/
Postat av: Alicia

Kan du inte skriva mer om "de dödliga" i Stockholm? Haha ;)

2009-08-17 @ 22:31:06
Postat av: Anonym

Självkart, för det finns ju miljontals! Men samtidigt så förstår jag inte hur folk kan tycka att är intressant med skvaller som inte ens behöver bygga på sanning? Men jag antar att folk är ytliga.

2009-08-17 @ 22:32:52
URL: http://mysideofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0