Läsarbrev.

Emma mailade mig och tipsade om att jag skulle kika in på InteOkejs Blogg på Finest.se , vilket jag såklart gjorde. Dom hade nämligen ställt upp på en intervju och frågor & svar var publicerade. Men en FAIL gjorde dom plus en lite rolig sak nämligen:

"Om du inte bodde i Sverige skulle du bo i...
 F: Kroatien, det är ett underbart vackert land.
J: Håller med, det är fantastiskt! Men om jag får välja ett annat land skulle det bli Gotland."

HAHAHA, sen när blev Gotland ett eget land? Aj aj aj, FAIL säger jag bara.

"Om du fick ta bort en person från jorden, skulle det vara...
Kissie, hon är knas. Men annars är ett kärleksfullt bortagande av Tobias Hamnberg som driver Boulevard och orgia i Göteborg."

Haha, bra sagt där! Eller nej vänta, vem skulle jag då kunna skratta och skriva om? ;)


Kommentarer
Postat av: KATYABABE

en till skvallenblogg? :O aja lycka till...

2009-08-16 @ 20:46:02
URL: http://katyababe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0