Lite om oss "dödliga"

Fick ett litet request av Alicia som bad mig att blogga lite mer om dom "dödliga" och som jag sa, er önskan är min lag så here we go!

Av det jag får reda på så händer det mesta i Täby iallafall såna saker som vi gillar. Otrohet. För ni vet sex säljer ;) haha. Anyways så var en viss Sofie Nord**** spotted på en fest dansandes med en gigantisk kille (lite tjock) som heter Viktor Albin****. Inget fel att dansa nej nej, men så vitt jag har förstått rätt så är ju Sofie tillsammans med en kille som heter Dennis sen över 1år tillbaka. Oups, hoppas inte han läser detta ;)

Staden är full av slampor och en utav dom är ingen mindre än en KILLE som heter David, David är dock känd för att bli kallas Milan (av okänd anledning) men han är killen som knullar runt varje helg har jag hört. Så är du tjej och vill både slippa en player OCH könssjukdomar stay away from him!

Kommentarer
Postat av: Lulu

Om det är samma Sofie jag tänker på ( big jugs ) så har hon nog bara svårt att bestämma sig.

2009-08-18 @ 17:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0