Norr om Sthlm, fortsättning

Well well well. Nu går vi från Lidingö till den andra röda linjen och närmare bestämt till Täby! Där bor det nämligen en lite flicka som heter Vlora och ryktet säger att hon är gravid! Tjejen är 91a om jag förstått saken rätt och väntar nu alltså på en liten babygirl. Hmm vad säger hennes pappa om detta? Utländska flickor har ju trots allt rykte om att ha stränga föräldrar. Är det någon som bor i dessa trakter och vet något mer om saken så kontakta mig. Skulle ju vara lite kul att veta vem pappan är ;)

Nu när vi ändå är i Täby ska vi väl passa på också att dra ut en viss bisexuell flicka ur garderoben. Allas lilla tuttflicka Magdalena har nämligen visat sig vara bi.. Bzz på dig säger jag bara. En aning "onice" enligt mig men jag är ju bara till för att skvallra å andra sidan.

Och för att avsluta Täby kapitlet lite intressant så kan vi ju säga att en viss Micaela Asp**** har ju lyckats för ett tag sen att verkligen ställa till det. Inte nog med att det faktiskt var en pojke som föll för hennes charm (?) så lyckades hon, under tiden som de var på g, att ha sex med två andra. Killen i fråga som heter Ian, dissade ju så klart bruden men hon förstod ju inte riktigt varför... Gör ni? ;) Aj, aj, aj säger jag bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0