Norr om Sthlm

Allt kan man ju inte ta i ett enda svep så vi börjar att trasha norr om sthlm. För inte så länge sen fick Lidingö äran att gästa Alexandra Nilsson, även känd som Kissie, hos sig på en liten hemmafest. Shervin lyckades skämma ut sig en aning. Inte nog med att Kissie självklart skrev om "festen" på sin blogg utan också filmade honom och la upp det! Haha hmm.. bäst att vara på sin vakt tycker jag så att inte hela bloggvärlden får se ;) Vill ni ha ett litet smakrpov så kilcka HÄR

Nu när vi ändå talar om Alexandra, då har ni väl inte missat hennes läppar? För svåra att se är dom ju inte, det har nog sett till! Men min fråga är, Om hon nu är så himla nöjd med dom..varför skäms hon och skymmer för dom? Det blev visst inte som du tänkt va Kissie? ;) HÄR finns lite till från hemmafest PLUS bilden hon skäms över sina läppar på!

Det får va allt för idag men tro mig, jag har mer att komma med! Så watch out!

Kommentarer
Postat av: Matildaas

fiin blogg

2009-08-10 @ 16:50:25
URL: http://msjolund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0