Sthlms innre

Nu låter vi norr om Sthlm pusta ut lite, men inte för mycket för jag har självklart mer att bjuda på! Just nu sitter jag dock och funderar på hur jag ska piffa upp bloggen här lite. Några ändringar gjorde jag, vad tycker ni? Rätt så nöjd är jag ;)

Aja, från norr till centrum. Idag tänkte jag hacka lite på en tjej som umågs med människor i bloggvärlden. Dock inga betydelsefulla men ändå. Talar ju självklart om bruttan Ballie. Eller jag ska nog inte hacka på henne, jag tycker synd om henne! Inte nog med att hon gör allt för att synas genom att hoppa mellan Dessie och Paow så är det faktiskt ingen som gillar henne! I ett inlägg skrev ju trots allt Dessie något i stil med "är med Amir och Steffi, älskar er! Fucka alla andra" *synft snyft* vad blir det nu av Ballie? Ja det är ju bara att vänta och se ;)

Men vad gäller Dessie och Paow så fortsätter ju bara bråken, riktigt komiskt faktiskt. Jag vet inte hur det är med er, men jag väntar med spänning på en riktig catfight! Mjauo!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0